~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Monday 4 February 2013

suka suka hati

assalamualaikum...

ri nih 4 feb 2013...

rjin plak ptg nih nk kmas bilik...huhuhu...

nk ssun2 sume buku yg da dlm bilik nih,yg mgkin x kn d'gna kn ag...

nk ksi adik aku pon,dh bape thn lamanya..

mgkin die pon x blajar ag dh pa aku blajar dlu...

elok je aku gode2 almari aku 2,aku t'jmpa 1 bekas...

tgn aku cpt je nk buka bekas 2 kn...

dlm 2 da sume knangan yg aku smpn...

da 1 hal yg aku smpan yg aku x dpt lupa smpai bila 2 pon...

nih sume yg aku jmpa dlm 2...




liqiud paper yg die pnya...

tp aku guna smpai abih...aku still ag simpan smpai skunk...

pencil 2 bley guna ag...cma dh t'keluar die pnya getah kt bwh 2...
die dh da pencil bwu time 2,so pencil nih aku ambik...hahahaha

e2 blom kira ag highlight yg aku guna...

klu highlight aku x ckup,mmg highlight die aku gna... :)






nih sume tiket bola...

tiket die ngan aku aku...

sume nih game kt Stadium Ipoh Perak...


nih la bnda yg plg aku x kn lupa...

wlupon hnya skping resit,tp mmg lwk giler2...

time nih die dpt interview tnb...kt PD...

so die ajk la aku g tman die beli kemeja...

pilih punya pilih,1 kemeja nih yg jdi pilihan ati die...

so,smntra nk tggu salegurl 2 ambik size die,kmi g la tgk baju kt side sblah...

ngan rasa x b'slhnye aku g tnya owg kt c2 nk pattern yg aku tgk 2 tp nk wrna biru..

tba2 je bdk 2 ckap : maaf cik nih bhgian durban...x sma ngan bhgian dapper..

so,en.cayunk aku yg kt sblah nih mmg ktwa kn aku bgai nk giler la kta nya...

mmg aku jdi bhn die je la...

klu g JJ ipoh,lalu bhgian 2 je,die akn ktwakn aku...

malu...malu...

e2 la kngan time dip time aku kt ipoh ngan die...bnyk ag,tp nih je nk kongsi...


pa2 pon,sume knangan aku ngan die,x pnah aku lupa...

x pnah aku buang...aku still simpan smpai skunk...

sbb aku x nk lupa stiap dtik suka duka aku ngan die...



** cayunk,tlg jga diri utk syg...

plez!!! sematkn dlm diri 2 cma syg je da dlm ati abg...



i luv u so much...



:: 010710 ::

kamarul & diya


No comments:

Post a Comment