~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Sunday 4 March 2012

~k.e.c.e.w.a~

dh hmpir smggu...aku x rsa ksrnokkn dlm dri aku...pa yg rsa hnya ksong...
sjak dtik 2 b'mla dlm hdup aku,aku x taw ag pa yg prlu aku wat...
ia mgkin gak slah aku...slah aku yg x prnah taw jga...cam pa yg d'pktakn...
bley gak jd slah die..msih ag x pnah ckup ngan 1...
xpon mgkin gak msih da yg gdik kn...
ntah la...skunk nih aku btol2 ksong...
tmbah plak slalu dtg mmpi yg bkn2...tnjuk e2...tnjuk ini....
argggghhhhhh....
kdg2 aku gak slalu t'fkir..bkn sng nk bhgia...x ssah utk x bhgia...
andai la pa yg t'jdi 2 bnar,aku bntu..aku bntu utk fkirkn sume 2...
msih x ckup ag ke dri aku???pa ag yg prlu aku wat??
nape mnsia slalu tmak???x ke diowg taw mnsia yg tmak nih slalu akn rgi kelak...
ngan kndisi aku skunk...hnya tuhan yg taw btapa skitnya aku..tp aku rsa skit d'ati aku ag bisa dri sglanya...
Ya Allah...Engkau selalu da b'sma ku x kra bla msa pon jua...
kau tnjukknlah jln yg bnar kpd kami...andai e2 tjuannya,engkau ttupkanlah atinya 2...
berikanlahnya rsa ati yg ksihan pd insn len...
briknlah rsa b'sykur d'dlm atinya...
aku x mmpu utk hlangi sume 2 Ya Allah...e2 bkn dya ku..
skrg2nya trbitknlah rsa kkslan dlm ati e2...amin...
jrak mmg pmsah2 sgala2nya...

No comments:

Post a Comment