~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Wednesday 17 October 2012

tika ati b'titik duka

171012 - mgkin trikh yg akn wat aku igt..mgkin smpai bla2...
tp Allah dh kta,stiap yg t'jdi psti da hikmah...
aku mnsia besa ats mka bumi nih,aku x bley tima ats sume yg t'jdi...
kta mnsia nih kta bley ubah klu kta nk...tp antra nk ngan x nk je...

slah aku ke???
mgkin la kot....
aku taw,aku nih bkan sape2...x lyak utk bg pndpat...bla aku ckap je,aku rsa cam sora ibrat smpah...x b'gna lgsung...
xpa,aku sdar...aku x standing ngan owg len...

antra kta sdar ngan x,Allah akn mnilai ati kta...Allah x kn biarkn hambanya sndrian...
mgkin sbb 2 Allah berikan aku skit..spya aku bley lupa kn pa yg b'laku...

hibanya ati aku,bila aku t'bgn je dri tdo,aku rsa da air mta yg ngalir kt pp aku...
da yg dh kring,da yg bwu...slama aku tdo 2 air mta kuar...nape brat sgt aku nk lalui sume nih...nape aku yg pelu utk lalui sume nih?????????

mgkin aku x ptut nk slahkn tkdir...tp aku pelu ubh hdup aku...aku xnk ag cam dlu...smpai bla aku nk da dlm sgkar cam nih...smpai bila?????
klu skali pon aku fkir,da x yg nk fkirkn aku?????
da x yg rsa pa yg aku rsa???
da x yg nk tggung b'sma aku????
xda kn...

aku sggup skitkn ati aku sndri demi kbhgiaan owg len...
aku rela...

Ya Allah,engkau tenangkan ati hambaMu ini...engkau sucikan ati ku...
jgn biarkn aku lalai ngan pa yg t'jdi nih...
klu ini la srtan utk aku,aku redha Ya Allah...engkau bimbingkanlah aku utk trus da d'landasan Mu

No comments:

Post a Comment