~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Sunday 10 March 2013

SEDETIK BERSAMAMU



Tak pernah ku menduga
Kan bertemu denganmu
Bersatu di alam cinta

Tak pernah ku merasa
Bahagia begini
Di sisimu

Kekasih ku sayang kan kamu
Cintaku kasihku untukmu
Kekasih hanya kau ku mahu
Hidup dan mati bersamamu

Akur janji setia padamu
Akur janji menjaga hatimu
Akur janji jiwa dan ragaku
Ku serah padamu

Akur janji ku hanya untukmu
Akur janji kaulah kekasihku
Akur janji seluruh hidupku
Ku serah padamu

Aku tak bisa sendiri tanpamu
Sedetik pun ku tak mampu
Sejuk hatiku oh tenang jiwaku
Memandangmu

Hatiku hatimu telah bertemu
Sayangmu sayangku jadi satu
Rindumu rinduku disimpulkan
Terciptalah sebuah ikatan

Akur janji setia ku padamu
Akur janji menjaga hatimu
Akur janji jiwa dan ragaku
Ku serah padamu

Akur janji ku hanya untukmu
Akur janji kaulah kekasihku
Akur janji seluruh hidupku
Ku serah padamu

Ku percaya
Jodohku denganmu
Ku percaya
Kau permaisuriku
Ku percaya
Kasih sayang kita kan kekal abadi
Moga Tuhan merestui

holaaaaa...mulakn ngan lagu agak jiwang...

-080313-





BB1M

Baucar Buku 1 Malaysia...aku pnya U kasi 060313... so Jumaat bwu aku brong ckit2...

My Cayunk pon tlg la aku brong2 pa yg ptut utk pembelajaran aku...

aku ambik mna yg pnting... mcm buku, alat tlis, krtas....da la ag2 brg...nk sbut mmg bnyk la...

dh abih m'beli 2 die ajak g tgk wayang...

Lawak Ke Der 2...

dgr je tjuk...aku x dpt nk byangkn cite cam na...

aku juz tnya je sape plakon movie ...

dgr nama2 plakon 2 rsa cam bez la...

bla dh smpai,1st g beli tket dulu...

msa da ag dlm 2 jam la b4 nk msuk tgk wayang, die ajak g mkn dlu...

die ckp t ckap lpar plak...

so die ajak mkn pizza sbb da 1 ari 1 aku gtaw kta aku tingin nk mkn pizza...

tp time 2 die wat x taw je kn...aku abaikn je la... 

tp bla die ajak mkn mmg angguk je la.. :)

msuk la dlm pizza kt JJ Aeon Bandaraya Melaka 2....

aku klu pizza nih taw mkn je nk order mmg xtaw...

so aku serah je la die nk order pa...

aku ikut je...

die pon order la pizza Chicken Supreme...

siap mnx tmbh cheese ag...

aku dgr mmg dh t'liur je...

bla dh siap order kami smbang2 je dlu smntra mknan nk smpaikn...

mula air,sup ngan roti smpai...



mkn la pa yg da dulu...

pa2 smpai la plak pizza...

smpai je tgk x sma x yg order...


mnx tmbh cheese...tp lupa plak die nk gtaw...

aku dgr cam hangin je...

tp My Cayunk xpa la...

ramai owg klu nk wat blik...

smbil mkn smbil gelak...

mmg knyg aku d'watnya...

tp die da tmbah Toasted Chicken & Cheese Rolls


mcm nk pgsan aku nk abihkn nih...

tp die soh mkn gak...

die ckap ri2 nk mkn,so kna abih kn...

dh abih mkn 2 kmi nek popular jap...

aku nk tgk novel...

mula die ckap nk stdy ke nk baca novel...

sentap kjap...

ala aku ckap baca novel bla free je pon...

die ckap xpa,tgk sem nih cam na...huhuhuhu

igt nk beli gna voucher...

tp die ckap xpa die byar sbb die da jnji nk beli kn aku novel...




    Teduhan Kasih ngan 7 Hari mencintaiku


dh kuar popular 2 jalan la...

nk menuju ke pawagam la...

smpai la plak kdai ksut...

aku nk beli ksut...sbb ksut aku dh nazak...

die g tandas...

die ckap g la tgk2 dlu...

dri 1 kedai ke 1 kedai aku msuk...

bla smpai je 1 kdai nih aku b'knan ngan ksut 1 nih...

pattern sma cma wrna je lain...

da pink,merak,cklat... 

so aku mnx la pndpat die mna yg lawa...

die ckap wrna pink...

aku pon mnx la saiz yg aku pkai kt salegurl 2...

tp syggggggg...

wrna pink dh abih saiz aku...

so die ckap antara mrah ngan cklat, mrah ag lawa...

so aku ambik la yg mrah 2...

bla nk byar je my cayunk byar kn... 


cntik kn?????

dh abih membeli dan belah...msuk la pnggung tgk wayang...

Lawak Ke Der 2...pd aku , aku bley kasi 10 bintang la...

mmg lawak giler...

cayunk aku ktwa smpai nk kuar anak tekak...

jgn kta sma je ngan aku...

mmg klu sape nk tg aku mmg soh g tgk je la... 

klakar abih beb...

kuar pnggung pon kami dok cite blik...hahahaha

so next cayunk aku nk tgk Rock Ooo... 

pengambaran filem 2 sekitar Taiping,Ipoh...

Taiping kt skolah cayunk aku dlu...

sktar ipoh 2 tmpat2 yg aku pnah g time aku kt ipoh dlu...

tp b4 naek beli tket cayunk aku jdi model vespa kejap...



b4 2 kami msuk tmpt game dulu...

sje xtaw nk wat pa... 

cayunk aku ajak lawan game tembak2...

aku mna taw nk menembak...l

ast menembak dlu pon time PLKN...2 pon t'sasar...

pas 2 die maen game moto...dpt no 2...jdi la kn...



penuh b'semangat die maen taw....


nih aku ngan my cayunk... 



dh settle tgk Rock Oooo...

ktowg pon trun la...

jmpa la 6D Motion Theatre...

die ajak tgk...

da cite bwu Haunted House... 

aku msuk tp tkut... 

mmeg t'baek la...

ngan angin...air...

t'kjut nmpak bnda bkn2 2 x yah ckap la kn sbb dh nama pon cite hntu...

bez gak msuk cnih....

klu bley nk msuk ag...huhuhuhu...


bla dh jalan2 msti la lpar...

kami pon gerak g Mahkota Parade...g mkn KFC kt sna...



 dh mkn kna jalan...klu x mknan x hadam...hahahaha...

bla dh lapar blik, aku bwk cayunk aku g mkn chicken chop + egg + sausage....





klu g cnih air bandung soda mmg x kn aku lepas peluang...

cayunk aku mnum carrot soda...



Alhamdulillah.... dh kenyang....

e2 la cite spangjang masa aku ngan my cayunk...

mmg hepy sgt...

aku syg die sgt2..

aku pon mnx die syg aku cam na aku syg die...



k next time smbung aku ag...



daaaadaaaaaaaaaaaa.....



kamarul - diya








No comments:

Post a Comment