~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Monday 21 March 2011

manusia

aku x taw d'mna slah aku...aku sdar aku hnya la mnsia besa yg wat slah...tp nape sume nih yg aku dpt..pa slah aku...
diowg x da d'tmpat aku...diowg x lalui pa yg aku lalu...diowg x taw pa yg t'smpan dlm ati aku...nape aku yg d'pslahkan...nape mnusia sumenya plstik...nape bg2 cpat diri aku d'hkum tnpa da p'bcraan...
aku xtaw ag cam na nk snangkn ati owg len...sdgkan ati aku bnyk t'lka dek prangai diowg...
tp aku sdar...msih da ag yg syg pd aku...die x slah dlm hal nih...aku jua x slah dlm hal nih..aku rindukan kuargaku..aku pon da prasaan rndu pd mereka yg t'syg...tp die cma m'hntarku...die da hal yg prlu die wat...lbih pntg dri yg da..skunk zman yg moden & cggih...sume dpt d'pparkan...bla kita m'mbri comment...kta jua yg slah...tp aku hnya m'diamkan diri...
e2 x b'mkna diri aku b'slah 100%...aku x mngetahui pa2 pon...tp aku jua yg d'hina sdmkian...
aku jua d'maki sdmkian...nape kami yg d'pslahkan...
pa slah kami...
pa yg dh kmi wat pd sume...xkan sume 2 kmi d'hkum bgni...
ya allah...klu aku & die brada d'tmpat  yg btol...slamtkan lah diri kami...tnjukkan lah pd kami jln yg btol...ya allah,sesape yg m'khianati kami...kau laknatkan lah dirinya...berikanlah bala kepadanya...berikanlah musibah kpdanya...tnjukkan lah pd kami...
selamatkanlah diri kami...
berikanlah kejayaan kpd kami...

1 comment:

  1. igtlah kita mnsia yg lamh...
    msg2 da klbihan & kkrangan pd diri kita...
    renug2kanlah slagi nyawa d'kndung badan...

    ReplyDelete