~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Friday 1 April 2011

impianku...

aku jdi srba slah skunk...pa yg ptut aku lakukan...aku dlm delima...antara kurga ngan kasih...
tp aku lbih pntgkn kurga...
aku nkkn yg t'baek utk mereka...aku hrus m'blas budi mereka...aku hrus hrgai pa yg tlah mereka b'krban utk aku...aku hrus sdar sume 2...
tp aku bkn nk hncurkn hrpan mereka...aku pon da ati & prsaan..aku jua mau d'ksihi..d'cntai sprtimna insan laen...aku jua pnya k'inginan sprti insan laen...
pa bezanya antra aku ngan owg laen...
pd aku kita sume sma yg pnya prasaan...
aku msih sygkn kurgaku...
aku jua syg pd ksihku...die jua bnyk b'krban utk aku...die bnyk m'hbiskn msa b'sma ngan aku...tp kdg2 t'bit jua prasaan curiga pdnya...aku tkut die b'pling pd ksihnya yg dlu...yg lbih memahaminya...
tp die blom 100% knali / fhami diriku...sgala tgkah laku ku sring smbang b'smanya...aku x taw lgkah mna yg hrus aku atur...kdg2 aku rsa aku x spndpat ngannya...bimbinglah diriku utk smprnakn hdupnya & hdupku..

No comments:

Post a Comment