~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Wednesday 13 April 2011

sayu

sedih teramat sgt aku ari nih...nape sume nih aku prlu tnggung...nape prlu jd sume nih pd aku...pa aku x lyk utk dpt kbhgiaan cam owg len ke????pa sume slah aku???aku gtaw sume....aku dh ajak sume....tp aku gak yg slah...aku t'amat sgt menyesal skunk nih...t'amat sgt2...menyesal aku jjak kaki kt cni...klu lah dri awl aku taw nsib aku cam nih...aku x rela...aku x snggup nk dtg cnih...aku lbih rela kesepian kt sna...nape klu hnya aku yg prlu ngaku salah...nape die x pnah nk ngaku slah...NAPE???PA DIE HIDUP TANPA 1 DOSA???
aku dh hlang sgalanya...aku dh xda sape2...aku hnya sbtang kara...skunk nih aku prlu bngkit utk bina hdup aku smla...wlaupon aku sowg2...aku rela utk tnggung sume nih...nape aku still ag nak cam nih...
sdgkn die dh skitkan ati aku...skitkan mcm2 pd aku...nape aku msih dungu...nih la bla dikatakan CINTA ITU BUTA...BUTA PADA DIRI SENDIRI...buta utk menilai mna kaca mna permata...apa yg prlu aku wat skunk nih???
ptut ka aku cite sume 2???tp sume bnda aku dh gtaw....die dh taw...tp sdarkah die btpa aku amat menyayangi die???aku amat memerlukan die???
tp aku rsa diri aku hnya utk ttapan wat smntra pd die...aku x rsa die btol2 ksih syg pd aku...
sume e2 hnya mainan d'bibir..ke aku dh t'slah lgkah mengatur hdup aku...bodoh nya aku...t'lalu tbsub pd duniawi...sdgkan yg laen aku dh buang...aku dh buang sume yg aku smpan slama nih...pa ag yg aku da skunk????NOTHING...HIDUP AKU DAH KOSONG SKUNK NIH...
AKU HIDUP SELAGI NYAWA DI BADAN..TP DH XDA MAKNA AKU HDUP SKUNK NIH...
AKU DAH XDA SEMANGAT UTK HDUP...SMNGAT AKU DH HLNG...HLNG UTK SLAMA LAMANYA...dari mna ag aku nk dptkn sume nih???
dri mna???
sdgkn aku dh buang sume dr hdup aku...
prlu ke aku jilat ludah ku balik???

No comments:

Post a Comment