~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Thursday 21 April 2011

rEncAh HiDuPkU

assalamualaikum
saat aku mnlis luahan ati aku ni...aku nangis,skit ati,t'klan,t'lka...
aku bknlah insan yg smprna utk sume owg...aku jua da mlakukan slah & slap...
I'M NOT PERFECT!!!!!!!!!!!
nape diri aku x pnah da owg nk ngerti...nape hnya aku yg prlu ngerti ati prasaan owg len...nape aku x bley...
bila aku usul kan...aku sndri yg akn d'pslahkn smla...pa hnya aku yg akn mlkukan kslahn...owg lain sume suci?????????????????
aku bosan hdup bgni....nape die prlu sksa aku smpai bgni rupa...lupakah die pd jnjinya sblum nih...
yg die x kn skitkn aku ag....
TAPI MANA SEMUA 2????????????
DIRI AKU SENTIASA DISAKITI...DIRI AKU SENTIASA DIPERBODOHKAN.....
tp sume 2 msih ag slah aku...
aku jd bingung..pa ag aku mnsti lakukan...apa aku msti hambakan diri aku utk die????
tp die bkn siapa2 utk aku lakukan bg2....
aku sowg pompuan yg mhukan belaian ksih syg dri die...aku nk kn prhtian dri die...
tp die x pnah nmpak sume 2...yg die nmpak pd dri aku hnya lah kslahn yg x bisa d'maafkn...
ssh sgt ke nk bg sume 2...
aku x pnh mnx lbih dri 2 pon...nape prlu die ungkit sume 2????
KENAPE????
hina sgt ke diri aku nih...nape prlu die kata aku cam nih...apa die xda slah lgsung???
nape die x bley tima bila diri die d'kritik???pa lbihnya laki nih????pa igt laki bley wat pa sj???
AKU TERTIPU DENGAN JANJI MANISNYA....
nape la sume nih jd pd aku...
diri die hnya nmpak slah pd aku...
die nk aku baiki...
tp...
nape aku nk dia baiki diri die,die akan tuding jari blik pd aku????
kenape????
ni la bila die ktakn EGO sowg lelaki...tp die nmpak EGO aku...
sdgkn sume 2 hnya pd diri die....
sedarlah kita sume mnsia x smprna...
nape die xnk smprnakn hdup nih...nape msti aku yg smprnaknnya tnpa da belas dri die...die hnya fkirkn ati & prasaan die t'luka...
tp die sbnrnya x sdar...yg die dh bnyk lukakan ati & prasaan aku slama nih...tp aku x nk kecoh...aku x nk gduh2...
tp die???
mulut kata x nk..tp hakikiat die yg mlakan dulu...bila aku tegur die jgn cam nih...
tp die still ag cam 2....
aku amat trasa sgt2 mlm nih...aku hrap jgnlah die dtg pd aku...aku nk sndrian...
LEAVE ME ALONE...DONT DISTURB ME...
ubah la pragai 2...bnda nih xda kaitan ngan owg len...
tp utk hdup kta b'sma...klu cam nih la gayanya...aku x taw smpai bila ia mmpu b'than...
xpa la...ni mgkin dgaan utk aku...
aku tima ngan ati yg t'bka...
tp igt la...klu kita nk owg jga ati & prasaan kita...kita pon kna taw utk jga ati & prasaan owg...
semoga aku kuat & tabah utk tempuh sume dgaan yg m'dtg...
:'(

No comments:

Post a Comment