~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Thursday 8 December 2011

segalanya b'mula d'sini

ri nih =>081211
sowg2 lalui saat2 yg m'mritkn...
wlaupon aku b'kta2...tp ia bkn dri ati...
owg len x rsa pa yg aku rsa...andai diowg kt tmpat aku,mgkin diowg akn akn taw...
tp aku x slahkn owg len...
nih sume b'pnca pd dri aku sndri...
tp sbgai insan yg hmpir ngan aku,shrusnye die pham...
tp mgkin mgkin bkn aku d'fkrannya skunk...
ye la...pd msa skunk aku bkn ag yg t'pntg utknya...da yg ag pntg skunk...
xpa...mgkin aku yg ptut sdar sume nih...nape bwu skunk ye???
mgkin traf dh x sma...ye,aku sdar...
pa mgkin da yg lbih baek dri aku????
pa mgkin da yg lbih hbat dri aku????
ya mgkin...dnia kta b'bza...
mgkin dlu x sma ngan kini...
Ya Allah...Kau kuatkn aku utk lalui sume nih..
Andai ini tkdr utk ku,kuatkn aku utkk tmphinya....

No comments:

Post a Comment