~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Saturday 31 December 2011

tahun baru 2012

da pe ngan thn bwu???
pd aku ia still sma je...
xda yg lbih m'gmbrakn aku mlenkn da insan yg t'syg b'sma...
my lovely xda...jauh...tp nsib baek smpat b'smbg td...hlg rsa rndu yg t'beban dlm diri nih...
cam nih la nsib diri aku....
diowg x pnah lupa kn aku...owg p'tma wish utk aku adlah diowg...
aku x pnah da kpntingan pd owg len...owg len x pnah pham pa yg aku rsa...
owg len hnya taw m'hukum...
lmbtnye nk blik...aku cite kt family pa yg jd...family mnx aku kuat smangat,b'sbaq...tabah nk lalui sume nih...
bila aku da mslah cam nih abah aku msti akan bg kta2 smangat...abah kta anak abah msti bley nk hdapi sume nih...
family aku x sbar nk tggu aku smpai sna...aku mcm x rela nk jauh cam nih...bila jd cam nih,aku t'kapai2...
btoi ckap diowg...xda sape yg bley pham aku...wlaupon aku diam,diowg msti bley teka pa yg da dlm kpala aku...x pd owg len...owg len akan kondem pa tndkan aku...
ibu..abah..adik2...kakak  x sbaq nk tggal tmpat nih...kakak x kuat...
tp aku kna kuatkn diri aku utk mggu nih...
aku taw diowg risaukn aku...
dri ari sblum nih...smpai skunk aku x pnah bnti nangis..
SEMOGA ALLAH KUATKAN HATI AKU...

No comments:

Post a Comment