~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Friday 4 May 2012

~about you~

040512   11.46pm


aku cba nk lelapkn mta...tp rsa ngantok xda..aku mmg x bley tdo...
cam na aku nk tdo klu air mta aku dri td x bnti..
bnyk plak air mta aku nih...x kring plak nk kuar...
sbnrnya nk pa ag aku????
1 p'soalan yg aku sndri pon x psti jwpn...
bnyk tnggungjwb yg aku kna lunaskn...tp aku xda kkuatan ag nk lunaskn sume 2...
owg sktar aku cba utk bg smngat utk aku...
tp xda b'ksan lgsung utk aku...
pd aku hnya 1...die...
aaaaarrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhh...
mgkin aku yg t'lalu mnja...
srba srbi jdi x kna kn...
aku bkn ego...bkn aku xmo b'kgsi mlsh...tp pnah x sume 2 jd 1 tnda tnya...
x kn...
sjak dri awl ag emosi aku x stabil...
nape????
sbb die........
tuntutan jiwa aku...
sbb bodohnya aku...
sume x bley nk sndri...
stiap kta2 aku sbnrnya da sndiran...
tp???
aku cma sdg cri mslah sndri...
aku cba utk b'than sndri...
wlupon jsad die jauh dri aku...
tp aku rsa ati die  dkat ngan aku...
tiap mlm yg tmankn aku die...



our photo & ur shirt


maafkn aku andai aku t'lalu emosi...
dat only b'coz of u...
i really need ur xtention 4 me...
mgkin scra x lgsung sume 2 wat die x sdar...
aku x mrah pon...cma ati aku je yg m'brontak...
sesungguhnya aku amat mencintai dirinya...
aku amat menyayanginya...
aku teramat rindukan die...
Ya Allah...engkau tabahkan aku utk m'hdpi sume ini...
ini ut msa dpan kmi b'sma...
brikn aku kkuatan ut lalui sume saat2 nih...
tinggikan thap ksbranku...
Ya Allah...engkau lindungilah die dri sume mslah...
satukan ati kami...
berkatilah hbungan kami ini...
lancarkanlah sume yg kmi rancngkan...
tguhkn ati kmi b'sma....
jdikan kami kuat utk tempuh sume dgaan yg engkau brikan...


~kamarul~diya~
~010710~

No comments:

Post a Comment