~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Saturday 26 May 2012

sape aku???

260512 sumpah sedih gile aku mlm nih....srba srbi ya da dlm dri aku sume slah...mlm nih mmg d'tkdirkn aku utk mngalirkn air mta...mgkin e2 yg p'gnti tman aku mlm nih...
ri nih aku dh rsa cam owg asing...owg asing yg xda kaitan ngan sape2...aku cma sowg2...owg ckap naluri xkn pnah slah...pa yg aku rsa mmg btol2 jdi pd aku...da gak pptah mlayu gajah dpan mata x nmapk tp kuman sbrang latan yg nmpak jelas... ibrt cam 2 la...aku rsa nyesal pon da hdup dlm dnia nih...nape ibu abah aku bwk aku dlm dnia nih...aku rsa aku slalu akn d'pndg hina...diri aku hnya layak d'gelar smpah yg x lyak utk owg len...owg yg lebih mulia dri aku...mgkin gak aku nih hnya d'pelukan saat owg yg sptutnya da tp xda...mgkin utk isi msa snyi...
ksih syg x lgsung mncul ri nih...ri nih pnuh ngan kbncian,cerca..
sptutnya aku crmin dri aku sblum b'suara...sbb dri aku x bley b'suara...aku hnya lyak utk tima sume yg dri owg len...x gna aku nk menegak kebnaran aku sbb xkn da yg memihak kpada aku...owg len hnya akn nmpak slah aku sbb aku nih hina...owg akn nmpak yg len lbih mlia sbb drjat lbih tggi,mulia dri aku...
msa skunk aku hnya ptut tima x usah b'kta...pa yg aku kta sume ibrat smpah...aku hnya mnx smpati pd owg...
sdih aku hnya aku yg tggung..
sudah la madihah...xda sape yg pdlikn...skit ati,t'luka hnya pelu ubt sndri...igt ko bkn sape2 nk mlwan sume nih...ko hnya ibrt owg yg d'buang td d'ktip...ko x lebih dri hamba...igt 2 madihah...

No comments:

Post a Comment