~Our Love Story~

~Our Love Story~
cinta x kn disulami dgn m'khianati

Sunday 30 June 2013

My 3rd Relationship Anniversary


Hari nih 010713…

Genap 3 tahun perhubungan aku bersama insan yang bernama Kamarul Izwan Bin Sulaiman…

Suka duka pahit manis kami bersama…
Bnyk rntangan,dugaan yg dtg…

Alhamdulillah…

Hingga detik skunk nih die msih ag d’cc aku…

Utk thun bwu nih….
Msih sma hrapn aku ngan thn2 yg lpas…
Aku m’hrapkn KESETIAAN,KEJUJURAN,AMANAH dalam hubungan nih…
Tmbh plak hubungan aku nih wat msa skunk nih dlm jarak jauh…
Aku di utara die di selatan…
Hnya Allah je yg taw tntg rasa dan prasaan aku…
Sbgaimna aku ,cam 2 gak aku hrapkn dri die..
Jgan sia-sia kan diri aku...
Jgn sia-sia kan hubungan yg t'jalin nih...

Spnjg thn lepas….
Bnyk gak knangan yg kami cpta b’sma…
Spnjg aku b’sma die…pa yg kuar dri mulut aku utk mkn,x pnah aku x dpt…
Cma cpat ngan lmbt je la utk aku dpt something 2…

Bnyk tmpt2 yg die bwk aku mkn angin…

Pd aku,ksh syg die utk aku mmg sckupnya…
Kdg2 aku sndri yg wat prangai..
Ntah la,bla dh jdi bwu aku sdar yg aku SALAH…

Tpppppppp…..

X da tapi-tapi ag…
Mmg aku yg salah…
Cma mgkin aku jrg kna tgur cam die tgur aku kn…
So penerimaan dari aku 2 lambat ckit…
Tp die msih sbar ngan karenah aku…
My parent sndri pon pnah tgur prangai aku…
Aku nk p’hatian 100% dri die…
Hnya utk aku…
Tp mna bley cam 2 sbb die dh da tggungjwb sndri…
Die da tggungjwb utk keje die…
Die msih b’tggungjwb utk family die sndri…
So aku kna paham walaupon da 1 masa yg mmg aku x pnah nk pham…
Melampau kan…
Ibu aku pnah kta yg die t’lampau manjakan aku…
Mnjakan sgt… smpai x bley nk kta pa lgsg…
Ikut je kepala aku…
Aku x rsa plak cam 2…

Pa2 pon aku mmg sygkn die sgt…dan t’sgt2…
Bkn hnya sayang kt mulut..mmg dri ati aku syg die sepenuh ati aku…

tp msih da beberapa p'kara yg die msih x pham...
kdg2 die x dpt rsakn pa yg aku rsa...
aku cma nk jga die...aku xnk something happen pd die...

tppppp...

ssah nk ckap sbb ssah nk xplainkn bnda sume 2...

CEMBURU...
mmg aku akui...
aku mmg sowg yg kuat cemburu...
tp adakalanya cemburu aku b'tempat...
cemburu aku b'sebab...
cma owg x nmpak sbb & alasan nape aku cmburu...
aku rsa klu owg len pd tmpat aku pon...owg 2 akn rsa cam na yg aku rsa..
that why,aku cam nih...

aku gak x ska bla da owg len yg t8 care diri die lbih pd aku sdgkn aku da ngan die...
aku mmg pntg sgt...
senang ckap, AKU MEMANG TAK SUKA...
selen dri fmly die,mmg aku x ska...
klu bley 2 pd aku...klu dh jnji 2 tlg tepati la...
wlupon jnji 2 dh wat 3 thn lpas x b'mkna dh bley tggal cam 2 je...
wat yg pelu wat...
tggal yg pelu tggal...

"Cinta takkan bahagia tanpa gurauan. Sayang takkan ada tanpa cemburu. Rindu takkan indah tanpa airmata. Kasih takkan sempurna tanpa kejujuran"
pa2 pon...aku m'hrpkn sinar bwu utk hubungan nih...

ABANG...HAPPY 3rd RELATIONSHIP ANNIVERSARY...
SAYANG SAYANG ABANG..
HANYA ABANG YANG BERTAHTA DALAM HATI SAYANG...
TAK AKAN ADA NAMA LAIN DI HATI SAYANG KECUALI ABANG...
SEMATKANLAH HANYA SAYANG DIHATI ABANG...

dengar dan hayati lirik lagu nih...


No comments:

Post a Comment